Kwaliteit in Herbergier Beneden-Leeuwen

30 december 2022

Het Kwaliteitskader verlangt van ons dat we jaarlijks een planning maken en verantwoording afleggen van de geleverde kwaliteit. Ons eerste kwaliteitsverslag beslaat de periode 2015-2020 en is onze basis. Het tweede kwaliteitsplan en -verslag van 2021-2022 en al een aanzet naar 2023 komt daarna. Dit plan/verslag wordt steeds aangevuld. Kwaliteit monitoren is een continu proces, het is iets van ons, het is hoe wij in Herbergier Beneden-Leeuwen willen werken en hoe we dat steeds kunnen verbeteren. In de plannen beschrijven we waar we verbetering zien en op welke manier we bouwen en werken aan kwaliteit.

 

22 december 2020

Het Kwaliteitskader verlangt van ons dat we jaarlijks verantwoording afleggen van de geleverde kwaliteit. Dit is ons eerste kwaliteitsverslag, in aanloop naar het kwaliteitsplan voor 2021. We blikken in dit verslag terug op de afgelopen vijf jaar, sinds het ontstaan van onze Herbergier. Het verslag volgt de indeling van het kwaliteitskader verpleeghuiszorg.

Om het verslag te kunnen lezen kunt u de volgende link aanklikken: Herbergier Beneden-Leeuwen, ons kwaliteitsverslag 2015-2020.pdf