•  
  •  
  •  

Herbergier Harlingen is een kleinschalige woonvoorziening voor mensen met geheugenproblemen zoals dementie. Onze dienstverlening richt zich op de huisvesting en ondersteuning van mensen met geheugenproblemen waarbij liefdevolle zorg, een veilige en warme woonomgeving en zorg op maat centraal staan.

Herbergier Harlingen is gevestigd in een monumentaal pand uit 1926 met Amsterdamse School-stijl invloeden middenin de Friese havenstad Harlingen. Het pand ligt op een centrale locatie waardoor winkels, horeca en recreatieve en gemeentelijke voorzieningen makkelijk bereikbaar zijn. Een wandeling door de stad of langs de haven, een bezoekje aan de bibliotheek of een drankje nuttigen op een van de terrassen met onze bewoners zijn eenvoudig te realiseren. Harlingen biedt alle gemakken van een stad en heeft daarnaast een dorps karakter.

‘Hier staat niet de zorg centraal, hier staan mensen centraal.’

De ondernemers 
Herbergier Harlingen wordt geleid door Tom en Ans Visser. Samen met hun 2 kinderen wonen zij zelf ook in de Herbergier. Ans heeft jarenlange ervaring als verpleegkundige en casemanager dementie. Tom heeft na jarenlang werkzaam te zijn geweest in de financiële en ICT-wereld in 2013 het bedrijfsleven verruild voor de maatschappelijke zorg. Samen met een veelzijdig team van medewerkers steken zij vooral tijd in datgene wat de bewoners nodig hebben; veiligheid, aandacht, liefde. En zorg. Hun rol is helder. ‘Onze gasten houden, samen met hun familie, de regie over hun eigen leven. 'Onze zorg ondersteunt, maar overheerst nooit.'

Herbergier Harlingen

Rozengracht 34
8861XZ Harlingen
Nederland
Wij hebben momenteel geen plaats beschikbaar. Toch benieuwd? Neem gerust contact op:
0517-745400
harlingen@herbergier.nl

Wij vinden het belangrijk dat iedereen zich gehoord voelt, zeker in het geval van onenigheid. Als u ontevreden bent of het ergens niet mee eens bent, laat het ons dan zeker weten. Zo kunnen we kijken of we er samen uit komen.

Voelt u zich alsnog niet gehoord of komen we er onderling niet uit, dan beschikken wij over een klachtenregeling die voldoet aan de vereisten van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg. Heeft u een klacht? Dan kunt u contact opnemen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris via herbergier@meld-het.nu.