•  
  •  

Herbergier Tilburg is gevestigd in een bijzonder historisch gebouw van 1911 met mooie ruimtelijke kenmerken. Het ligt gunstig ten opzichte van het centrum van Tilburg, vlakbij het station. Ook zijn we zo de stad uit en zitten we in het prachtige gebied van de Oude Warande, het Wandelbos en wat verder weg De Loonse Duinen of Gorp & Roovert. Een aantal winkelvoorzieningen als Albert Heyn en Etos zijn op loopafstand te vinden. Op 10 minuten lopen zitten we in een mooi stukje Tilburgs centrum met veel kleine winkeltjes en horeca. We zijn trots op onze prachtige (stads)tuin met terras grenzend aan een wijkcentrum en kinderdagverblijf. Onze kippenren maakt het plaatje volledig.  Het sociale leven van onze bewoners speelt zich af in de gezamenlijke woonkamer.

Eigen kamer

Iedere gast heeft een eigen appartement, een zelfstandige unit. Het oppervlak varieert van ca. 30 tot ca. 60 m2. Het appartement is voorzien van een eigen badkamer met douche, toilet en wastafel. De kamers worden naar eigen smaak ingericht. Eigen spullen  krijgen een plaats waardoor een gevoel van `thuis` en veiligheid wordt bewerkstelligd. De eigen kamer biedt ruimschoots de mogelijkheid om familie en vrienden te ontvangen en eventueel te laten logeren.

Wij denken dat 16 bewoners een goede omvang voor een kleinschalige groepswoning kan zijn. Wil je samen met anderen? Dan kan dat. Wil je nu liever even alleen zijn, dan kan dat ook.

Tilburg Herbergier zw 1

 

De ondernemers 
Per 1 januari 2020 gaat Herbergier wisselen van ondernemersechtpaar. Na 8 jaar nemen Patrick en Marie-Hélène de Kort afscheid en wordt Herbergier Tilburg voortgezet door Raymond en Ineke Snoeren.

Herbergier Tilburg

Elzenstraat 64
5038 HD Tilburg
Nederland
Wij hebben momenteel geen plaats beschikbaar. Toch benieuwd? Neem gerust contact op:
0628317105 of 0135458254
tilburg@herbergier.nl

Gastenboek

Gastenboek

 

Wil in Tilburg

Ons moeder woonde in oktober 2016 nog zelfstandig in Valkenswaard met...

jaarverslag 2018

Het Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg vraagt van ons om jaarlijks verantwoording af te leggen via een Kwaliteitsverslag. Onze eerste downloadt u...

medewerkersoverzicht

...

Wij vinden het belangrijk dat iedereen zich gehoord voelt, zeker in het geval van onenigheid. Als u ontevreden bent of het ergens niet mee eens bent, laat het ons dan zeker weten. Zo kunnen we kijken of we er samen uit komen.

Voelt u zich alsnog niet gehoord of komen we er onderling niet uit, dan beschikken wij over een klachtenregeling die voldoet aan de vereisten van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg. Heeft u een klacht? Dan kunt u contact opnemen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris via herbergier@meld-het.nu.